Çok uluslu firmalarda çantadan üst düzey yöneticiliğe bir yolculuk ve bu yolculuğun paylaşımı.
Dinleyicilerden ayrıldığımda, onların.......... yapmalarını isterim...Nasıl aktarmalıyım? Duygusal; kalbe dokunur, Yeni; Bana bir şey öğretir, Akılda kalıcı; İçerik hiç unutmayacağım şekilde verilmiştir... İyi bir sunum bittikten sonra başlayandır...
"Herkes her şeyi öğrenebilir kendi hızı ile... Herkes her şeyi yapabilir uygulamak kaydı ile..."
Çoklu karar vericilerin sürece dahil olduğu durumlarda süreci daha farklı ele almak gerekiyor... Birebir satış yerine "müşteri yönetimi"...
Başarılı satış ekibi yöneticisinin becerilerinin arttırılması; Davranış modellerinin değerlendirilmesi, Vaka çalışmaları, Performans / Potansiyel
Sağlam köprüler kurmak ve iki tarafın da en verimli sonuçlara etkili yönlendirilmesi üzerine bir serüven.
Yüksek beklentiler yüksek stres yönetimiyle aşılabilir. Gündelik hayattan, kişilik tiplerine göre yaklaşımlara, bireysel stres yönetiminden, dışarıdaki stresi yönetmeye alışkanlık yapıcı teknikler.
Ekip arası iletişim, davranışsal satış, saha koçluğu gibi konularda kısa zamanda ekibinizde büyük gelişmeler...
Departmanlar arası iletişimin interaktif oyunları, vaka çalışmaları ve sosyal aktivitelerle geliştirilmesi...
Son 7 yıldaki eğitim süresi
30 yıllık yöneticilik
Memnuniyet oranı %96